Největší chyba doktorů

24.08.2013 17:32

Trpěla jsem na bolesti zad a blokace v oblasti kříže už téměř od svých 12ti let.Od té doby jsem si prošla spoustou vyšetření a následných rehabilitací.Až po tolika letech, kdy jsem se nad tím sama začala zamýšlet a osobně se vzdělávat, bych byla raději, kdybych doktorské rady neposlouchala.Tím nechci říct, že by byly špatné.Spíše však neúplné.

Myslím si, že většina z vás, co trpí bolestmi zad už od svého ortopeda či neurologa slyšela: "No jo, dyť vy máte ty záda slabá, musíte cvičit!" A pak vás na rehábku nutili či dokonce nutí ležet na břiše a dělat všelijaké záklony, obrácené kolíbky a podobné šílenosti.Takže pozor!Osobně jsem se nesetkala jseště s nikým, kdo by měl tak povolené svaly v oblasti beder, aby se musel denně trápit již výše zmíněnými cviky.99% lidiček kolem mě má bedra přetížená a tím, že se začnete různě zaklánět a prohýbat to vše jen zhoršujete a bolesti nikdy neodejdou.Naopak je potřeba tyto svaly protáhnout a uvolnit např. masáží.

Pokud trpíte na bolesti v kříži, máte povolené hluboké svaly.Hluboký stabilizační systém a bříško, možná také špatně funkční zadeček.Zkuste se doporučení lékaře na týden vyhnout a začněte protahovat, dělekte klubíčka, ohýbejte záda, přitahujte kolena k obličeji nebo cvičte jógové cviky, které mají přesně daný řád, jak by měly jít za sebou, aby měly smysl.Po tomto jediném týdnu se rozhodněte, co vám udělalo lépe :-)

Zpět

ZDRAVÁ VÝŽIVA

Kontakt

FitBox Kladno osobní tréninky
Dr. Vrbenského 33
Kladno
27201

775 05 88 78