Pochvala od cvičenky Lady

15.08.2013 12:28

Dlouho jsem s kamarádkou hledala cvičení, které by nám oběma vyhovovalo, i když jsme hodně rozdílné.Já jsem byla zvyklá spíš na aerobic a zumbu, kámoška  dělala karate.Taky jsme hledaly cvičení, na které bychom mohly docházet ráno před prací, protože odpoledne po práci už se nám prostě nechce nic...

Všechno, co jsme chtěly, jsme našly u Danči.Danča kvůli nám vstává 2x týdne hódně brzy.Chodíme sem už déle než rok a musím říct, že pořád se na její hodiny těším.Je mi přes 40 let a zkoušela jsem hodně fitek, a vím 100% ,že u Danči zůstanu.Už nás má prokouklý, ví co vydržíme a vůbec nás nešetří, i když se někdy vymlouváme J  A když nás opravdu něco bolí, tak upraví hodinu tak, abychom to zvládly bez bolesti. Hodiny s Dančou jsou super a i když odcházíme úplně vyřízený, tak se těšíme na to, co si na nás zase vymyslí  příště.

Danča má heslo:  „Nechci z Vás udělat vrcholové sportovce. Chci, aby jste se cítili skvěle“ A to heslo  plní – díky ní se i v tolika letech cítím skvěle J

Lada

(Děkuji moc Ladě za takové krásné povídání, které mě zahřeje u srdíčka.Na holkách je krásně vidět, že když se chce, všechno jde a cvičit od 6:30 ráno chce opravdu kuráž!Není pro nás všechny tři snadné se ráno vydolovat z pelíšků, ale myslím, že když se sejdeme, všechno spadne a já se na holky vždycky, i když občas s kruhy pod očima, moc těším!Danča)

Zpět

Kontakt

FitBox Kladno osobní tréninky
Dr. Vrbenského 33
Kladno
27201

775 05 88 78