Recenze FitBoxu Kladno od Andrejky

15.03.2012 19:38

Zdravím všechny sportovní nadšence, ale i ty, kteří teprve hledají inspiraci nebo odhodlání k tomu začít se hýbat!

FitBox Kladno Vás překvapní jedinečním přístupem

Patřila jsem mezi tu druhou polovinu a musím říct, že roky jsem hledala odvahu učinit ten první krok. Souviselo to hlavně s tím, že od mládí zápasím s váhou, takže nebylo jednoduché překonat stud a ostych, že někomu budu pro smích a cviky zaručeně budou nad moje fyzické možnosti. Klasická fitness centra teda nebyla cestou, která by byla pro mě.

Až do teď, co docházím do FitBoxu Kladno! Od začátku roku totiž cvičím pod vedením Dany Hrmové a díky jejímu přátelskému přístupu a profesionálnímu vedení, jsem se i já naučila mít ráda pohyb. Každá soukromá hodina s ní je pestrá a vždy se báječně odreaguji a vybiji z práce nahromaděný stres. Pokaždé se zaměřujeme na jinou partii těla a světe div se, výsledky se postupně dostavují! Takže jak postupně roste má fyzická kondice, roste i mé sebevědomí.

Chci tímto poděkovat Daně za její přístup a za to, jakým způsobem i nám boubelkám umožňuje na sobě začít pracovat, protože jsem se do teď nesetkala s nikým, kdo by práci trenérky vykonával s takovým odhodláním a nadšením, jako to dělá ona.

Zároveň chci ale povzbudit ty, kteří jsou zahlceni zbytečnými předsudky o svých fyzických možnostech, protože věřím, že z pestrosti programů si vybere každý, navíc opravdu dle svých dispozic. Nebojte se učinit ten první krok, děláte to pro sebe!!!

S přáním úspěchů všem,

Andrea Stujová

Zpět

Doraž si zacvičit do FitBoxu Kladno!

Můžeš také vyzkoušet skupinové hodiny jakou jsou FitBox, Jógu, Zdravotní cvičení, Gymnastický míč a NordicWalking.

Rezervace na všechny naše skupinové hodiny můžeš udělat ZDE.

Kontakt

FitBox Kladno osobní tréninky
Dr. Vrbenského 33
Kladno
27201

775 05 88 78